.«Өскемен қаласының тұрғын үй қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшының орынбасары-Жакыпбекова Назгуль Габитовна
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Бөлімнің және оның бөлімшесінің негізгі міндеттерін білу. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекеленген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысу. Анықталған құқық бұзушылықтар жою бойынша қабылданған шешімдер мен ұйғарымдардың орындалуын бақылау. Тұрғын ғимараттарын күтіп ұстау мәселелері бойынша меншік пәтер иелері кооперативтеріне және үй-жай иелеріне құқықтық және ұйымдастырушылық көмек көрсету. Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары» заңы талаптарын бұзу бойынша әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасау. Бөлімнің құзыреті шегінде қала әкімінің және әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу. Бөлім әзірлеуші болып табылатын қала әкімінің және әкімдігінің номативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру және оларға өзгертулермен (немесе) толықтыруларды енгізу, немесе олардың күші жойылды деп тану жөніндегі шараларды уақтылы қабылдау. Бөлімнің жұмысына қатысты бағыттар бойынша сот мәжілістеріне қатысу. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзылуы туралы актілер жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзушылықтарды жою туралы орындалуы міндетті нұсқама шығару. Тексеруді Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі талаптарына сай жүргізу. Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Тұрғын үй инспекциясы секторы, қаржылық-құқықтық секторы мен тұрғын үйді есепке алу және бөлу секторының секторлары бойынша орындалған жұмыстардың көлемдерін қабылдау және қол қою және олардың нақтылығына дербес жауап беру «Өскемен қаласының тұрғын үй қатынастары бөлімі» ММ іс қағаздарының мемлекеттік және ресми тілдерде жүргізілуін жүзеге асыру бойынша бақылау жүргізу. БАҚ ақпараттың уақытылы ұсынылуына бақылауды жүзеге асыру. «Өскемен қаласының тұрғын үй қатынастары бөлімі» ММ мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру бойынша жұмыстарды үйлестіреді. «Халыққа қызмет көрсету орталықтарының Ықпалдастырылған ақпараттық жүйесі» ақпараттық жүйесіне жауапты қызметкерлердің жұмыстарына бақылауды жүзеге асыру. Жетекшілік ететін мәселелер бойынша Өскемен қаласының аумағын дамыту бағдарламасының мониторингі бойынша мониторинг жүргізу, бағалау және есепті ұсыну. Іс жүзінде орындалғандарын есепке ала отырып, көрсеткіштерді түзету бойынша ұсыныстар енгізу. Өскемен қаласының аумағын дамыту бағдарламасы бойынша мәліметтердің жоғары тұрған органдармен келісілуінің қамтамасыз етілуіне бақылауды жүзеге асыру. Мемлекеттік тұрғын үйді есепке алу, тұрғын үйді бөлу мәселелері бойынша шұғыл кеңестерге қатысу, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді жалдау шарттарына және тұрғын үйді жекешелендіру шарттарына қол қою.Тұрғын үй, инженерлік коммуникациялар және тұрғын үйді күтіп ұстау мәселелері бойынша азаматтарды және бюджеттік ұйымдардың өкілдерін қабылдау,тұрғын үйді, инженерлік желілерді тексеру бойынша көшпелі комиссияларға қатысу. Облыс және қала әкімдіктерінің қаулылары мен өкімдерінің, шешімдерінің орындалуына бақылауды жүзеге асыру. Шарттарға сәйкес шарттық міндеттемелердің орындалуына бақылауды жүзеге асыру. Жетекшілік ететін секторлар бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасына бақылауды жүзеге асыру. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу кезінде заңнама талаптарын сақтауды қадағалау. «Ашық нормативтік-құқықтық актілер» және «Ашық ақпараттар» порталында хабарламалар беріуді, өзектендіруді қамтамасыз ету. Қалалық коррупцияға қарсы күрес бағдарламасының орындалу бойынша іс-шаралар жоспарының атқарылуы туралы ақпарат дайындау. Бөлімде коррупцияға қарсы мониторинг және сыбайлас жемқорлық тәуекелдігіне ішкі талдау жүргізу. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Қаржылық-құқықтық сектор меңгерушісі — Қалиева Бибигүль Бердибековна
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Сектор жұмысына жалпы басшылық және сектор жұмысын үйлестіру. Мекеменің жұмысына қатысты бағыттар бойынша сот мәжілістеріне қатысу. «Ашық нормативтік-құқықтық актілер» және «Ашық ақпараттар» порталында хабарламалар беріуді, өзектендіруді қамтамасыз ету. Қалалық коррупцияға қарсы күрес бағдарламасының орындалу бойынша іс-шаралар жоспарының атқарылуы туралы ақпарат дайындау. Бөлімде коррупцияға қарсы мониторинг және сыбайлас жемқорлық тәуекелдігіне ішкі талдау жүргізу. «Өскемен қаласының тұрғын үй қатынастары бөлімі» ММ мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру бойынша жұмыстарды бақылау. Бөлімнің құзыреті шегінде қала әкімінің және әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу. Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары» заңы талаптарын бұзу бойынша әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасау. Заңмен қарастырылған мезімі аяқталуына байланысты кондоминиумды басқару нысанын банкрот деп тану туралы өтініш беру. Бөлім әзірлеуші болып табылатын қала әкімінің және әкімдігінің номативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру және оларға өзгертулермен (немесе) толықтыруларды енгізу, немесе олардың күші жойылды деп тану жөніндегі шараларды уақтылы қабылдау. Жалдау жарналарына байланысты берешектерді өндіру бойынша мерзімінде талап арыз беруге бақылау жүргізу. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Қаржылық-құқықтық сектор бас маманы — бос орын
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Бөлімнің құзыреті шегінде қала әкімінің және әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу. Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Бөлім әзірлеуші болып табылатын қала әкімінің және әкімдігінің номативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру және оларға өзгертулермен (немесе) толықтыруларды енгізу , немесе олардың күші жойылды деп тану жөніндегі шараларды уақтылы қабылдау. Азаматтардың хаттарын, ұсыныстарын, өтініштерін, шағымдарын уақтылы қарауды қамтамасыыз ету. Бөлімде бухгалтерлік есептің дұрыс ұйымдастырылуын қамтамасыз ету. Бөлімді қаржыландыру мәселелері бойынша банкпен және қаржылық органдармен жұмыс жасау. Бөлімнің қаржылық-шаруашылық қызметінің есебін, әкімшіліктік шығындар сметасын, штаттық, қаржылық және кассалық тәртіптердің қатаң сақталуын қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Бөлім қызметкерлеріне еңбек ақыны есептеу. Салықтық есеп беруді жургізу. Бөлімінің қажеттілігі үшін тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді мемлекеттік сатып алу бойынша конкурстарды дайындау, ұйымдастыру және өткізу, ақшалай қаражатқа, есептер мен материалдық құндылықтарға түгендеу жүргізу, түгендеу нәтижесі мен олардың есептегі көрінісін уақытында және дұрыс анықтау. Бөлімнің іс номенклатурасына сәйкес іс қағаздарын жүргізу. «Өскемен қаласының тұрғын үй қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бюджет қаражаттарының игерілуін есепке алуды жүргізеді. Бөлімнің штаттық кестесін жасайды, төлемдер мен міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жеке жоспарын, сондай-ақ оларды өзгертуге ұсынымдар беру. Тұрғын үй қатынастары бөлімінің аппараты бойынша «Бас журнал» кітабын, қаржыландырулар мен шығындар несиелерін есепке алу кітабын жүргізеді. Тұрғын үй қатынастары бөлімінің аппараты бойынша тоқсандық және жылдық баланстарды қосымшаларымен бірге дайындайды. Бухгалтерлік есеп жүргізеді, жергілікті бюджет бойынша «Бас журнал» кітабын жүргізеді. Жеткізіп берушілермен келісімдер, қосымша келісімдер, салыстыру актілерін жасайды. Түгендеуді дайындайды және өткізеді. Сенімхаттарды тіркеу журналын жүргізеді. Жол парақтарын береді және бензинге талондарды беру есебін жүргізеді. Жалақы төлем бойынша, жеткізіп берушілердің қойған шоттары бойынша төлемге өтінімдер мен шоттар дайындайды және басып шығарады. Өскемен қаласы тұрғын үй қатынастары бөлімі аппараты және жергілікті бюджет бойынша ШҚ Қазынашылық Департаментіне құжаттарды апарады және әкеледі. Өскемен қаласының тұрғын үй қатынастары бөлімінің қызметін қамтамасыз ету үшін мемлекеттік сатып алу үрдістерін жүзеге асырады. Есептегіш құралдарының көрсеткіштері туралы ай сайынғы есептеме жасайды. Коммуналдық қызметтер бойынша шоттарды жинайды. Қаланың тұрғын үй қатынастары бөлімі қызметкерлерінің аванстық есептемелерін қабылдайды және тексереді. Қаржы бөлімімен, ШҚ Қазынашылық басқармасымен және қаладағы мекемелер, ұйымдармен хат алысады. Мемлекеттік сатып алуды өткізу жұмыстарын атқарады. Материалдық-техникалық жарақтандыру жұмыстарын ұйымдастыру (жарық, телефон және интернет байланыстар). Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Қаржылық-құқықтық сектор бас маманы
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Мемлкеттік және орыс тілінде құжат жүргізуді сапалы жүргізуді қамтамасыз ету. Қоғамдық ұйымдармен атқарылатын жұмыстарға жауапты болады. Бөлімнің істер номенклатурасын мемлекеттік және орыс тілдерінде жасау, ШҚО мемлекеттік мұрағаты мекемесімен келісу. Мемлкеттік және орыс тілдерінде құжат жүргізу бойынша хабарламалар мен есептер жасау. Құжаттарды алғашқы өңдеу, алдын ала қарау, тіркеу, есепке алу, сақтау, жеткізу және таратуды жүзеге асыру. Келіп түскен нормативтік актілерді жүйелі түрде есепке алуды, сақтауды ұйымдастыру. Кіріс, шығыс құжаттарын қабылдау, тіркеу, басшылықтың қарауына беру, орындаушыларғы тарату. Жіберілген құжаттарды қала әкімі бекіткен тәртіпке сәйкес орындау және жіберу. Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Айлық, тоқсандық «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау туралы» (ф. № 1-ОЛ) статистикалық есебін жасау, есепті Қазақстан Республикасы Бас Прокуратурасы құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетіннің ШҚО бойынша басқармасына тапсыру. Бейне өтініштерді қабылдау бойынша жұмыстар ұйымдастыру. Басшының азаматтарды жеке қабылдауын тіркеу. Басшы өткізетін кеңестердің хаттамаларын жүргізу, орындалуын қадағалау. Облыс әкімі мен қала әкімінің тапсырмаларының орындалуы туралы жиынтық хабарламалар дайындау. Электрондық құжат айналымы бірыңғай жүйесінің жұмысының саплалы жүргізілуін қамтамасыз ету. «Ашық деректер» порталына хабарламалар орналастыру және өзектендіру жұмысын жүргізеді. Бөлім жұмысын ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету. Мұрағатпен жұмыс жасайды, оларды сақтауға және жоюға іріктеу мақсатында құжаттардың құндылығын сараптауды ұйымдастырады. Бөлімнің мемлекеттік рәміздері мен елтаңбалы бланкалары және штампаларының есебін жүргізу, сақталуын қамтамасыз ету. Негізгі қызмет бойынша, жеке құрам бойынша бұйрықтарды ресімдейді. Мемлекеттік қызметке өтуге байланысты шешімдерді ресімдеуге бақылау жасауды, жұмыскерлердің жеке істерін, қызмет тізімін, еңбек кітапшаларын сақтауды және жүргізуді жүзеге асырады. Тұрғын үй қатынастары бөлімінің қызметкерлерінің біліктілігін көтеру бойынша шараларды жүзеге асырады. Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік куәліктерін ресімдейді. «Е-Кызмет» бағдарламасы жұмысын жүргізеді. Жұмыс уақытының табелін жүргізеді. Мекеменің және оның бөлімшесінің негізгі міндеттерін білу. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекеленген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысу. Анықталған құқық бұзушылықтар жою бойынша қабылданған шешімдер мен ұйғарымдардың орындалуын бақылау. Тұрғын ғимараттарын күтіп ұстау мәселелері бойынша меншік пәтер иелері кооперативтеріне және үй-жай иелеріне құқықтық және ұйымдастырушылық көмек көрсету. Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары» заңы талаптарын бұзу бойынша әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасау. Бөлімнің құзыреті шегінде қала әкімінің және әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу. Бөлім әзірлеуші болып табылатын қала әкімінің және әкімдігінің номативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру және оларға өзгертулермен (немесе) толықтыруларды енгізу, немесе олардың күші жойылды деп тану жөніндегі шараларды уақтылы қабылдау. Бөлімнің жұмысына қатысты бағыттар бойынша сот мәжілістеріне қатысу. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзылуы туралы актілер жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзушылықтарды жою туралы орындалуы міндетті нұсқама шығару. Тексеруді Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі талаптарына сай жүргізу. Тағайындалған тексерулер актілерін автоматтандырылған тексеру жүйесі (АТЖ) бойынша тіркеуді жүргізеді. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Қаржылық-құқықтық сектор бас маманы
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Мемлекеттік, қараусыз және иесіз тұрғын үйлерді (мүлік) анықтаумен және есепке алумен айналысады; сот және құқық қорғау органдарына қадағалау және апелляциялық шағымдарды, талап өтініштерін, материалдарды дайындау және жинау бойынша жұмыс жүргізеді; бөлім мүддесін қорғайды және соттың түрлі инстанцияларына қатысады, ақпаратты және құжаттарды жинау бойынша мемлекеттік органдармен, сонымен бірге МПИК және КМҚК жұмыс жүргізеді, сот орындаушыларымен бірлесіп жұмыс жүргізеді, жоғары тұрған органдардың өкімдік құжаттарының, сонымен бірге сот қаулыларының және шешімдерінің орындалуына бақылау жүргізеді, ұйымдар мен кәсіпорындардың, заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету; азаматтардың өтініштері бойынша тұрғын үй жағдайын тексереді; тұрғын үй мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға заңдық кеңес береді; шарттар мен нормативтік-құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуге қатысады. Тұлғаларды мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді пайдалану құқығынан айырылған деп тану, тұрғын үйден шығару туралы талап арыздарын, материалдарды дайындайды, құжаттар жинайды. Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Тұрғын үй инспекциясы секторының меңгерушісі, Жакыпбекова Назгуль
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Жалпы басшылық және сектор жұмысын үйлестіру. . Құжаттарды мерзімінде және сапалы орындау. Заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Бөлімнің құзыреті шегінде қала әкмі мен әкімдігінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу. Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары» заңы талаптарын бұзу бойынша әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекеленген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысу. Тұрғын үй көмегінің қатысуымен қаржыландырылатын кондоминиум объектісін басқару органымен ұсынылған кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекеленген түрлерін жүргізуге шығындар сметасын келіседі. Кондоминиум объектісінде және үйдің маңындағы аумақта жапсарлас аумақта үй (пәтерлер) иелерінің ортақ мүлкін жөндеу және пайдалану, ұстау тәртібін сақтау. Кондоминиум объектісінде жай иелерінің ортақ мүлігінің техникалық жағдайында және оның инженерлік құралдарына, қолданыстағы нормативтік-техникалық және жобалық құжаттарға сәйкес оны күту және жөндеу бойынша жұмыстардың уақытында орындалуын бақылау. Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасымен қарастырылған жағдайда қызмет көрсететін ұйымды айқындау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзылуы туралы актілер жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзушылықтарды жою туралы орындалуы міндетті нұсқама шығару. Бөлім әзірлеуші болып табылатын қала әкімінің және әкімдігінің номативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру және оларға өзгертулермен (немесе) толықтыруларды енгізу, немесе олардың күші жойылды деп тану жөніндегі шараларды уақтылы қабылдау. Тексеруді Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі талаптарына сай жүргізу. Көпқабатты тұрғын үйлерді маусымдық пайдалануға дайындау бойынша шараларды іске асыру. Автоматтандырылған тексеру жүйесі (АТЖ) бойынша атқарылатын жұмыстарға жауап береді, сондай-ақ тағайындалған тексерулер актілерін тіркеуді жүргізеді. Мемлекеттік бақылау және мемлекеттік қадағалау объектілері мен субъектілері туралы, тексеру кестелері және олардың нәтижелері туралы, анықталған кемшіліктер туралы, сондай-ақ әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарын сақтау туралы жасалған актілер мен шығарылған нұсқамалар туралы және елді мекеннің шегінде құрылған жай серіктестіктердің тізілімін қалыптастыру және жүргізу туралы жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз ету. Коммуналдық-тұрмыстық тұтынушылардың газбен жабдықтау жүйелерін кауіпсіз пайдалану талаптарының сақтауын және әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінің қауіпті техникалық құрылғыларын есепке қоюды және есептен шығаруды бақылауды жүзеге асыру. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Тұрғын үй инспекциясы секторының бас маманы, Бражникова Надежда Андреевна
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Өскемен қаласының ТҮ КШ және ТҚ БАЖ (Тұрғын үй қоры және тұрғын үй, коммуналдық шаруашылығы бірыңғай ақпараттық жүйесі) есебін жүргізеді және өзгертулер енгізеді. Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары» заңы талаптарын бұзу бойынша әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекеленген түрлерін жүргізу тізбесін, кезеңін және кезектілігін анықтау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекеленген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысу. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне техникалық тексеру ұйымдастыру. Тұрғын үйлердегі (тұрғын ғимараттар) жылу, электр жарығы, газ және су ресурстары ортақ есеп жүргізу аспаптарының бар болуын бақылау. Үй жайлар иелерінің кооперативтерін құруға жан-жақты көмек көрсету және тұрғын ғимараттары мен инженерлік жабдықтарды күтіп ұстау бойынша кондоминударды және меншік пәтер иелері кооперативтерін қолдау мәселерінде өзара әрекет ету. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзылуы туралы актілер жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзушылықтарды жою туралы орындалуы міндетті нұсқама шығару. Бөлім әзірлеуші болып табылатын қала әкімінің және әкімдігінің номативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру және оларға өзгертулермен (немесе) толықтыруларды енгізу, немесе олардың күші жойылды деп тану жөніндегі шараларды уақтылы қабылдайды. Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) маусымдық пайдалануға дайындауды бақылау. Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасымен қарастырылған жағдайда қызмет көрсететін ұйымды айқындау. Тексеруді Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі талаптарына сай жүргізу. Тағайындалған тексерулер актілерін автоматтандырылған тексеру жүйесі (АТЖ) бойынша тіркеуді жүргізеді. Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды ұйымдастыру бойынша тәжірибелерді саралап, ұсыныстар әзірлеу. Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасымен қарастырылған жағдайда қызмет көрсететін ұйымды айқындау. Әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінің қауіпті техникалық құрылғыларын есепке қоюды және есептен шығаруды жүзеге асырады. Мемлекеттік бақылау және мемлекеттік қадағалау объектілері мен субъектілері туралы, тексеру кестелері және олардың нәтижелері туралы, анықталған кемшіліктер туралы, сондай-ақ әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарын сақтау туралы жасалған актілер мен шығарылған нұсқамалар туралы жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз ету. Елді мекендер шекаралары шегінде тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау салаларындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде бақылау субъектілеріне қатысты мемлекеттік бақылау және елді мекендердің шекаралары шегінде коммуналдық-тұрмыстық тұтынушылардың газбен жабдықтау жүйелерін кауіпсіз пайдалану талаптарының сақтауына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру. Жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында: 1) мемлекеттік бақылау және мемлекеттік қадағалау объектілері мен субъектілері туралы; 2) тексеру кестелері және олардың нәтижелері туралы; 3) анықталған кемшіліктер туралы, сондай-ақ әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарын сақтау туралы жасалған актілер мен шығарылған нұсқамалар туралы; 4) елді мекеннің шегінде құрылған жай серіктестіктердің тізілімін қалыптастыру және жүргізу туралы ақпаратты орналастыру жолымен өз қызметінің ашықтығын қамтамасыз етеді. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Тұрғын үй инспекциясы секторының бас маманы
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Өскемен қаласының ТҮ КШ және ТҚ БАЖ (Тұрғын үй қоры және тұрғын үй, коммуналдық шаруашылығы бірыңғай ақпараттық жүйесі) есебін жүргізеді және өзгертулер енгізеді. Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынастары» заңы талаптарын бұзу бойынша әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекеленген түрлерін жүргізу тізбесін, кезеңін және кезектілігін анықтау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекеленген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысу. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне техникалық тексеру ұйымдастыру. Тұрғын үйлердегі (тұрғын ғимараттар) жылу, электр жарығы, газ және су ресурстары ортақ есеп жүргізу аспаптарының бар болуын бақылау. Үй жайлар иелерінің кооперативтерін құруға жан-жақты көмек көрсету және тұрғын ғимараттары мен инженерлік жабдықтарды күтіп ұстау бойынша кондоминударды және меншік пәтер иелері кооперативтерін қолдау мәселерінде өзара әрекет ету. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзылуы туралы актілер жасау. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау ережелерін бұзушылықтарды жою туралы орындалуы міндетті нұсқама шығару. Мекеме әзірлеуші болып табылатын қала әкімінің және әкімдігінің номативтік құқықтық актілерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру және оларға өзгертулермен (немесе) толықтыруларды енгізу, немесе олардың күші жойылды деп тану жөніндегі шараларды уақтылы қабылдайды. Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) маусымдық пайдалануға дайындауды бақылау. Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасымен қарастырылған жағдайда қызмет көрсететін ұйымды айқындау. Тексеруді Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі талаптарына сай жүргізу. Тағайындалған тексерулер актілерін автоматтандырылған тексеру жүйесі (АТЖ) бойынша тіркеуді жүргізеді. Тұрғын үй қорын күтіп-ұстауды ұйымдастыру бойынша тәжірибелерді саралап, ұсыныстар әзірлеу. Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасымен қарастырылған жағдайда қызмет көрсететін ұйымды айқындау. Көппәтерлі тұрғын үйлердегі лифтілерді қауіпсіз пайдалануға мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру. Әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінің қауіпті техникалық құрылғыларын есепке қоюды және есептен шығаруды жүзеге асырады. Жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында: 1) мемлекеттік бақылау және мемлекеттік қадағалау объектілері мен субъектілері туралы; 2) тексеру кестелері және олардың нәтижелері туралы; 3) анықталған кемшіліктер туралы, сондай-ақ әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарын сақтау туралы жасалған актілер мен шығарылған нұсқамалар туралы орналастыруды қамтамасыз етеді. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Тұрғын үйді есепке алу және бөлу секторының меңгерушісі, Е-R-3 санаты, № 04-01
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Жалпы басшылық және сектор жұмысын үйлестіру. Өскемен қаласының мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй-жәйды жекешелендіру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асырады. ( «электродық үкімет» www.egov.kz веб-порталы және gosreestr.kz мемлекеттік мүлік веб-порталы). Сектордың жұмысына, облыс пен қала әкімдері шешімдерінің, өкімдерінің және қаулыларының орындалуына бақылауды жүзеге асырады; мемлекеттік тұрғын үйлерді есепке алуды, тұрғын үй бөлуді жүргізеді; прокуратура мен әділет органдарымен хат жазысады және жұмыс жүргізеді; сот және құқық қорғау органдарына қадағалау және апелляциялық шағымдар, талап өтініштері үшін материалдарды дайындау және жинау бойынша жұмыс жүргізеді; бөлім мүддесін қорғайды және соттың түрлі инстанцияларына қатысады; тұрғын үй мәселелері бойынша бюджеттік ұйымдардың өкілдері мен азаматтарды қабылдайды, тұрғын үй комиссиясына құжаттарды дайындайды, қала әкімдігінің жанындағы тұрғын үй комиссиясының құрамына кіреді және отырысына қатысады, тұрғын үй комиссиясы шешімдерінің орындалуына бақылауды жүзеге асырады, Заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету; көшпелі комиссияларға қатысады; азаматтардың тұрғын үй жағдайына тексеру жүргізеді; қала әкімі өкімдерінің, шешімдерінің және қаулыларының жобаларын дайындайды. Тұрғын үй қорын пайдаланғаны үшін жалдау жарнасының мерзімінде төленуіне бақылауды жүзеге асырады. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Тұрғын үйді есепке алу және бөлу секторының бас маманы
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Жекешелендіру мәселелері бойынша азаматтарды қабылдау, мемлекеттік тұрғын үйді жекешелендіруге құжаттарды қабылдау және ресімдеу; жекешелендіру бойынша құжаттардың көшірмелері мен түпнұсқаларын беру; жекешелендіру кезінде туындайтын даулар бойынша сот отырыстарына қатысу; қызметтік хаттардың, заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Өскемен қаласының мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй-жәйды жекешелендіру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асырады. ( «электродық үкімет» www.egov.kz веб-порталы және gosreestr.kz мемлекеттік мүлік веб-порталы). Азаматтардың өтініштерімен және арыздарымен жұмыс жүргізу; тұрғын үй мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға заңдық кеңес беру. Мемлекеттік тұрғын үйді жекешелендіру бойынша электрондық деректер базасын қалыптастырады. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді жалға алу ақысын төлеу туралы ескерту хабарлама дайындайды және жалдаушыларға береді. «Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру» мемлекеттік қызметін көрсетеді. Құжаттардың уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Ордерді қайта ресімдеу және қызметтік тұрғын үй мәселелері бойынша бюджеттік ұйымдардың өкілдерін және азаматтарды қабылдау, қызметтік тұрғын үй алаңына құжаттар жинау және ресімдеу, тұрғын үй комиссиясында қарау үшін құжаттарды жинақтап, дайындау, құжаттарды өндеу. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беру туралы қала әкімдігі қаулыларының жобаларын дайындау; мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді жалдау шартын дайындайды және береді. Жалдаушымен мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді қабылдау-тапсыруды жүргізеді; тапсыру актісі бойынша жалдаушыдан тұрғын үйді қабылдайды. Қала әкімдігі қаулыларының, қалалық мәслихат шешімдерінің жобаларын дайындайды, бөлімнің мүддесін қорғайды және әр түрлі инстанциялардағы соттарға қатысады. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Тұрғын үйді есепке алу және бөлу секторының бас маманы
Функциялық міндеттері
Толығырақ
Комиссия отырысында қарау үшін мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алуға үміткер азаматтардың құжаттарын дайындау. Өскемен қаласының мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй-жәйды жекешелендіру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асырады. ( «электродық үкімет» www.egov.kz веб-порталы және gosreestr.kz мемлекеттік мүлік веб-порталы). Комиссия қарауына енгізілетін құжаттардың заңды сараптамасын ұйымдастыру. Заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Тұрғын үй мәселелері бойынша сот отырыстарына қатысу. Кезекке қою және тұрғын үйді іске асыру мәселелері жөнінде азаматтарды қабылдау. Бұрын өткізілген құжаттарды түгендеу және тұрғын үйді іске асыру туралы азаматтарды ақпараттандыру және хабардар ету үшін газеттерге, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру дайындау және беру. Мемлекеттік қызметтерді көрсету және мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою мен кезектілік бойынша ай сайынғы және тоқсан сайынғы есептерді дайындау. Коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаждар есебінде тұрған азаматтардың кезек тізімдерін жыл сайын түгендеу бойынша жұмыстар жүргізу. Тұрғын үй алуға кезекте тұрған азаматтардың тізімін есепке алу. ИС-Е-әкімдік жүйесінде жұмыс істеу. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы. Бөлімде көрсетілетін барлық мемлекеттік қызметтер бойынша статистикалық есептіліктің жалпы жиынтығын дайындау және ұсыну.Құжаттар мен заңды және жеке тұлғалардың арыз-өтініштерін уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Жеке және заңды тұлғалардың арыздарының, қызметтік хаттардың, облыс, қала әкімдерінің және бөлім басшысының хаттамалық тапсырмаларының қарау мерзімдерін бұзғаны үшін және жауаптардың негіздігіне, дәлелдігіне, мазмұнының толықтығына сондай-ақ олардың мемлекеттік тілге аударылуына дербес жауапта болады. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған басқа да функцияларды жүзеге асырады.
Тұрғын үйді есепке алу және бөлу секторының бас маманы, Сабитова Асель
Функциялық міндеттері